Nadszedł czas
zmierzenia się z epopeją Adama Mickiewicza. Zadanie nie jest łatwe. Będziemy pracować
w taki sposób, aby połączyć tradycję z nowoczesnością. Zebrałam dla Was sporo pomocy.
Korzystajcie mądrze :)
Zadania do wykonania:
Wszystkie grupy
wykonają po trzy aplikacje na platformie https://learningapps.org/.
Tym razem nie bierzemy pod uwagę wykreślanek i Milionerów. Macie do dyspozycji
inne aplikacje. Tradycyjnie, każda z grup przygotuje quiz dotyczący dzieła
Adama Mickiewicza. Wszystkie grupy wykonają lapbooki
. Szczegółowe wskazówki znajdziecie w NaCoBeZu
Udostępniłam dla Was arkusz z zadaniami, gdzie sprawdzicie swoją wiedzę.
Przy wypełnionym arkuszu wpiszecie nazwę grupy. Powodzenia!
Dodatkowo:
Grupa I
1. Przygotujecie folder:
Soplicowo – gospodarstwo agroturystyczne.
Może być wykonany tradycyjnie lub przy
pomocy tej strony .
2. Zaprojektujecie
profil fecebookowy dla Tadeusza. Zadbacie o to, aby zdradzał on zainteresowania
i cechy charakteru
bohatera.
3.Stwórzcie prezentację
dotyczącą środków poetyckich występujących w „Panu Tadeuszu”.
Grupa II
1. Przygotujecie folder:
Soplicowo – gospodarstwo agroturystyczne.
Może być wykonany tradycyjnie lub przy
pomocy tej strony .
2. Zaprojektujecie
profil fecebookowy dla Zosi. Zadbacie o to, aby zdradzał on zainteresowania
i cechy charakteru
bohaterki.
3. Stwórzcie
prezentację dotyczącą środków poetyckich występujących w „Panu Tadeuszu”.
Grupa III
1. Przygotujecie folder:
Soplicowo – gospodarstwo agroturystyczne.
Może być wykonany tradycyjnie lub przy
pomocy tej strony .
2. Zaprojektujecie
profil fecebookowy dla Hrabiego. Zadbacie o to, aby zdradzał on zainteresowania
i cechy charakteru
bohatera.
3. Stwórzcie
prezentację dotyczącą środków poetyckich występujących w „Panu Tadeuszu”.
Grupa IV
1. Przygotujecie folder:
Soplicowo – gospodarstwo agroturystyczne.
Może być wykonany tradycyjnie lub przy
pomocy tej strony .
2. Zaprojektujecie
profil fecebookowy dla Telimeny. Zadbacie o to, aby zdradzał on zainteresowania
i cechy charakteru
bohaterki.
3. Stwórzcie
prezentację dotyczącą środków poetyckich występujących w „Panu Tadeuszu”.
Grupa V
1. Wątek miłosny z „
Pana Tadeusza” zamienicie w książkę, którą napiszecie korzystając ze strony https://storybird.com/ .
2. Zaprojektujecie stronę z gazety lub gazetę poświęconą
wydarzeniom z epopei.
3. Przygotujcie film
lub prezentację dotyczącą historii Polski obecnej w „Panu Tadeuszu”.
Grupa VI
1. Wątek miłosny z „
Pana Tadeusza” zamienicie w książkę, którą napiszecie korzystając ze strony https://storybird.com/ .
2. Zaprojektujecie stronę z gazety lub gazetę poświęconą
wydarzeniom z epopei.
3. Przygotujecie przemówienie
dotyczące obrony Jacka Soplicy.
Grupa VII
1. Wątek miłosny z „
Pana Tadeusza” zamienicie w książkę, którą napiszecie korzystając ze strony https://storybird.com/ .
2. Zaprojektujecie stronę z gazety lub gazetę poświęconą
wydarzeniom z epopei.
3. Przygotujecie przemówienie
dotyczące oskarżenia Jacka Soplicy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz